det blidde fest igår ja

hann inte med mycket vettigt igår alltså. staden med camilla och sedan hem och göra sig iordning inför kvällen. traskade bort till isabell på campus vid halv sex. var tillbaka i min lilla lägenhet igen när klockan var två typ.

förfestade lite hos isabell först en stund. väntade på brudarna skulle bli klara med hår & smink. sen blev det en massa tjöt och hängande på youtube. kom överens att det eventuellt blir hockeymatch för vår del den 16 mars. då spelar färjestad sin sista match mot brynäs. dock verkar det inte som 7 matcher kommer behövas för färjestad att ta sig vidare.. så det kan nog bli match senare också, inte mig emot. ju senare i slutspelet desto bättre.

vidare till nästa förfest efter det. på campus vart annars hehe.. massa trevligt och nytt folk. även erika & petter som alltid är lika trevliga att träffa på! så himla fint par alltså!

förfesten var skitkul i alla fall. satt mest och pratade en massa strunt. hann skicka ett par trevliga & otrevliga sms också hehe..

kommer ej ihåg när vi drog till nöjes men fort som attan gick det i alla fall. halvsprang sedan till nöjes då det var så freakkin kallt ute alltså. fan vad jag är glad att jag hade med mig skobyte också, vill inte riskera att ramla lika illa som förra gången. hujjedamej.. man lär sig med åldern hehe!

var inte inne på nöjes så himla länge alltså. var inte upplagd för det denna kväll tror jag.. och inte camilla heller, så vi drog hemåt lite efter ett. rekord! var i så god tid till bussen att jag till och med fick mig en sittplats, det är vardagslyx i sin bästa form det, haha.

kom hem och gjorde mat (tackar gud för det kloka valet) i trosor och BH. tur att man har persienner neddragna haha.. sen satt jag med mobilen vid örat från 02-05, mmmjo. trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback