fredag i karlstad

har sovit bort i stort sett hela dagen idag, haha hoppsan.. trött som asset släpade jag mig dock upp vid fem typ. hoppade in i duschen och mötte sen upp camilla utanför mig. gick bort till erika på campus 2. var där med lite annat folk och kikade på let's dance.. har smällt i mig massa chips & dip nu, gött som fan! kom hem för en liten stund sedan. ska försöka vända rätt på dygnet inatt tänkte jag.. så det blir snart till att sova.

ska upp imorgon och fortsätta mitt lilla städ-projekt, sedan ner till stan för att handla lite. hem igen och städa mer. sen blir det fest igen! är bjudna på en tentafest/inflyttningsfest med lite folk från parallelklasserna. tror jag? hmm, aja återstår att se. innan det blir det lit för-förferre antingen hos mig eller hos lina. beror på om lilla lina tänkt hänga med mig & camilla ut, hoppas hoppas! annars blir det jag & camilla som kör klackarna i taket imorgon.

what do wear imorgon då? fundilerar fundilerar på mina svarta trasiga jeans från ginatricot, med spetstights under, vitt topp från vero moda & paljettväst från ginatricot. får nog bli det tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback