glada ankan 21/3 - '09

lördagskvällen var en riktig höjdare! har vart bortskämd med riktiga höjdarkvällar de senaste veckorna, det är lyx det! inledde kvällen med att kila hem till lina där det var en massa trevligt folk. kul att träffa nytt folk liksom, det är det bästa det! dricka, chips, sång, musik och påhittande av kvällens uppdrag var det som försegick. kul!

jag hade som uppdrag att när jag står i baren vända mig till en okänd person och säga:
"jahaa, och när ska jag få tillbaka dom där 100 kr som du lånade av mig förra helgen?".
tror ni jag slutförde uppdraget? svar: nee, det gjorde jag inte haha.. som vanligt! men tror inte det var någon som lyckades med sitt uppdrag hehe, spårade ur lite det dära.. lina, var det någon som skötte sitt?

var tänkt att vi skulle till nöjesfabriken, som alltid. men det slutade med glada ankan till slut, och det är jag glad för. kul ställe! aldrig vart där förut förutom och ätit mat.. men dit får man allt gå igen tycker jag!

håll på att missa bussen också.. lina går och ska kika när nästa buss går och ser att nästa buss går om 4 minuter. gissa om vi fick springa eller? haha. men vi hann!

inne på ankan var det jättekul, dansade och velade i baren med bartendern om vad jag skulle köpa haha. TROR det blev en rosa pantern eller en white russian. trååååk! jaja..

senare präglades kvällen av arga ord & arga blickar. så himla onödigt och blir så ledsen av att det blev sådär.. fy faan.. men jag är inte den som tar skit från haters liksom. no way! så då säger man ifrån. och OM jag gjorde det haha, oh my god.

kvällen slutade på linas hallgolv där jag hade en mycket givande diskussion med lina & jonas. jag var arger och butter haha.. hann även med ett telefonsamtal med martina också, detta kommer jag icke ihåg men visst jag pratade alldeles säkert med henne haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback