måndag i karlstad

trött som aset imorse alltså, precis som alla andra måndagar haha. upp tidigt i alla fall då jag skulle infinna mig med studiegruppen då vi skulle ha redovisning av grupparbete idag. inleder det hela med att vi kommer försent och fick lite skäll haha, men så kan det gå. redovisningen gick braa den!

sen hade vi rast i typ 3 timmar så jag, camilla, malin & martina hängde först i selma och sedan gick vi till gläntan. käkade inköpt lunch och pratade mest om nollningen. vi börjar bli lite fundersamma över varför det inte händer något vad gäller det området. när kan man anmäla sig liksom? tycker det går förjaevla segt alltså.. men det visar sig säkert inom kort!

sen vart det slutdiskussion för denna kursen. mycket givande.. not.. nu är det bara en grej kvar av denna kurs och det är på torsdag. sedan kör vi på nästa kurs igen, sista för läsåret!

nu sitter jag hemma och har precis hjälpt lina med att fixa lite med designen på hennes blogg. dock har blogg.se ändrat CSS-koderna som faan vilket gör mig lite förvirrad.. men lite lyckades jag ordna till i alla fall.. kanske borde ta en titt i webbdesignböckerna från gymnasiet igen? maybe.

resten av dagen händer det inte mycket. ska bara ta det lugnt och fortsätta med läsandet av min bok. sen blir det step med linda ikväll, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback