måndag i karlstad

jahapp. så var det måndag igen då.. tillbaka till vardagen är ett jaevligt bra uttryck hehe. idag började en ny kurs för min del, "barn och ungdomar i samhället" eller BUS-kursen som den så fint heter bland oss lärarstudenter. en lagomt fruktad kurs är det, så jag kommer nog ha en del att stå i de kommande veckorna. menmen, fixar man naturkursen så fixar man väl denna också hehe.

så imorse var man tvungen att infinna sig i skolan igen. trevligt de.. jag & martina satt mest och tjötade med varandra istället för att lyssna på läraren. fick skäll för det också.. hahaa, hoppsan kerstin! lunch i gläntan blev det sen och efter det tillbaka till klassrummet. jag & lina satt och spelade hänga gubbe istället för att lyssna på läraren. här visar man ingen respekt för läraren då haha.. tss..

nu är jag hemma igen dock och håller på att uppdatera denna bloggen som gått på sparlåga de senaste dagarna. sorry sorry.. men det kommer!

ikväll blir det träning för min del. och för linda & camilla.. ska bli gött att komma igång med det igen nu. har varit något varje vecka nu i flera månaders tid. irriterande är ingen överdrift..

imorgon är jag ledig från skolan. ska dock hinna läsa lite bok innan det.. men tänkte försöka städa lite här hemma imorgon. blir en sväng på staden med lina också. jag ska köpa en blommig kjol som jag sett på ginatricot och pillat på i två veckor nu. kostar bara 199 kr så jag köper den nog! blir mer städning och plugg när jag är hemma sen igen.

resten av veckan bjuder på mera plugg & skola. träning.. partyy på torsdag eftersom sötaste martina fyller år då, äntligen 20 liksom. ska med henne in på systemet på eftermiddagen där, premiärturen för den bruden haha. sen blir det glada ankan på kvällen.

på fredag blir det filmkväll igen. MYS!

får även reda på resultatet från PES-tentan någon gång under veckan. vaddå nervös liksom.. iiiih..

helgen blir lugn skulle jag gissa på. måster verkligen ha en nykter helg nu alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback