måndag i karlstad

tillbaka till verkligheten då. efter ett veckoslut och helg av festfestfest var det sjukt motigt att gå upp i förmiddags och sen gå till skolan. hade egentligen föreläsning på morgonen men skippade den eftersom tentan är över och det som återstår inte har något med kursboken PES (den engelska boken ni vet som jag klagat över hehe..) att göra. sagt och gjort. inledde grupparbetet med studiegruppen idag, vi ska prata om energi i hemmet, typ om uppvärmningssystem och sånt där tråkigt. men det blir nog bra!

var hemma vid tre. sedan dess har jag hunnit med lite av varje. käkat, kollat på tv, hängt på msn, sms:at. hann även städa lite smått.. många bäckar små! har snart läst ut malin sävstams bok "när livet stannar" och den är så himla bra alltså! fick hem den på posten i torsdags och sedan dess har jag läst lite varje dag. ska börja med khaled hosseini's "tusen strålande solar" efter denna.. det är samma författare som skrev "flyga drake" som jag läste i skolan i höstas. ska bli spännande!

kom hem från en långpromenad med linda & camilla för en liten stund sedan. har legat och läst sedan dess.. resten av kvällen blir det cityakuten och sedan project runway.

Kommentarer
Postat av: Linda

khaled hosseini's "tusen strålande solar"... den läser jag nu, den e as bra :) har du å jag lika smak när det gäller böcker eller? ;)

2009-03-17 @ 15:47:59
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback