näsan i böckerna

repetera repetera repetera. det är vad jag håller på med idag.. nu har jag lärt mig fotosyntesen för jag tror det är femte gången i mitt liv. känns sådär lagom kul alltså.. har hållt på sedan klockan var typ halv ett. tar en liten paus nu men ska snart gräva ner mig i papper igen. känns dock som att i princip alla kurskompisar är lika förvirrade och omotiverade till detta pluggande vi måste göra nu. det som är allra jobbigast för mig själv kan jag säga är att man inte vet hur mycket man måste kunna om varje avsnitt. visst, vi har fått instuderingsfrågor och inget annat än dessa kommer komma med på tentan. MEN, det kvarstår ju ändå detta lilla frågetecken kring hur uttömmande svaren på frågorna måste vara.

enligt källor som gjort tentan förut är det en väldigt liten procent som kuggar.. har även hört att det inte är så svårt som man kan tro. jaa, det är mycket man hört som talar för att det egentligen inte ska vara några problem att fixa tentan. hmm..

jag har fått VG på båda tidigare kurserna sedan jag börjat plugga, men jag kan ju säga att det inte riktigt kommer bli så fint med denna kurs haha. not that i care.. naturvetenskap ain't my thang. och har aldrig varit.

det blir alltså bara en massa plugg idag. känns lagom kul liksom. håller mig borta från msn & facebook samt har avstängd mobil. så om ni vill något får ni snällt vänta till kvällen.. kan inte koncentrera mig om jag vet att mobilen är påslagen, sjukt jag vet haha.

gårdagen bjöd inte på mycket vettigt. låg i sängen med datorn i knät hela långa dagen. jag bor nämligen på msn nuförtiden, vems fel kan det vara tro? haha. blev massa slö-tittande på tv:n och även sex and the city-filmen. nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback