onsdag i karlstad

uppe med tuppen idag kan man ju säga. mötte upp camilla & linda klockan tjugo i sju imorse. vad skulle vi göra? joo, vi skulle iväg och träna. första gången i mitt liv som jag gått upp så tidigt för att träna. det var jobbigt att ta sig upp kan jag säga.. men sen gick det la bra. är jäävligt nöjd med mig själv nu dock när jag har kommit hem. * klapp på axeln *

nu ska jag möta upp camilla igen om en stund och kila iväg till skolan. har lite grejer med grupparbetet som måste göras klart innan alla i gruppen åker hem till sig idag.

åker med tåget till åmål klockan sju ikväll, så är hemma till åtta. blir inte många växlar i resten av den kvällen kan jag säga.

på torsdag ska jag inte göra mycket heller. träffa hunden.. bara ta det lugnt. på fredag ska jag ut på stan i lilla åmål tänkte jag. hälsa på på ICA, till systemet och sen en sväng i lite affärer. har inte vart på stan i åmål sedan jul.. tror inte det hänt så mycket dock haha men.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja fan va vi e bra :)

2009-03-18 @ 17:27:24
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Karlstad.... Där bor ju jag med, kuligt. :P

2009-03-19 @ 00:06:19
URL: http://gilraen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback