onsdag i karlstad

nu är pluggandet över så nu får det gå som det går helt enkelt. känner mig inte jättenegativ men inte särskilt positiv heller. vi får se hur det blir!

sitter hemma nu och slötittat lite på grey's anatomy och lyssnar på musik. har haft en riktigt dålig idag.. är mest förbannad på allt som är. usch.. så vad gäller det är jag otroligt negativ. är så mycket tankar som snurrar i huvudet alltså, får ingen ordning på någonting. vet inte vem jag är eller vad jag vill med någonting.. vad är detta liksom? veckan började ju så bra. saknar så otroligt många människor just nu, behöver alla dom omkring mig annars känns allt så himla svårt..

nåja, nog med neggotjafs för denna gången.

imorgon bitti & förmiddag blir det alltså tenta. då gäller det att fixa den! efter det ska jag först en sväng till kronoparken och hämta ut lite böcker + skicka tillbaka ettt paket från HM. sedan blir det staden, har lite ärenden att göra. får se om man får sällskap av någon av mina sötnosar..

imorgon kväll är det spelkväll med tjejerna hemma hos lina som gäller. hade först tänkt gå ut sedan men verkar inte som att någon av oss är särskilt sugna på det så det blir en hemmakväll, gött de!

fredagen bjuder inte på något särskilt alls. ska bara städa och tvätta här hemma. tänker inte ägna en blick åt några skolböcker, det är något som är säkert i alla fall.

lördagen bjuder först på ännu mer städning och tvätt. pluggar man till tenta bryr man sig inte om något vad ordning heter haha så det ser ut som det gör här hemma. tänkte rensa ur mitt stora åbäke till rumsavdelare i alla fall, då blir linda glad hehe..

lördag kväll blir det tentafest med lite nya människor, ska bli najs!





varför kan musik väcka så himla mycket känslor för? tror jag blir galen på detta  ...












stronger now than i ever was before..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback