ooh, what a night

har vart ute två gånger på 3 dagar. det känns idag det, det må jag säga alltså! vaknade med feberyra i natt också, det känns gött det alltså.. tjena..

torsdagskvällen bjöd på spontan utgång på arena med martina, camilla, malin & lina. så jäävla kul det är med spontanfest alltså! det är nästan det bästa det hihi.. började kvällen hemma hos martina i hennes råsnygga lägenhet i haga. spelade ölspel, tjötade, dansade, kikade på martinas cypern-film och massa annat skoj. gick till arena sjukligt sent, lite fulla kanske? haha.. vilken kväll det var. men kuuul!

i lördags blev det tacos hemma hos martina. sen festade vi till det och tänkte dra till nöjes. så blev det för mig i alla fall haha, så jag drog dit ensammen och mötte upp lite gamla bekanta. alltid trevligt det! var inte där så länge alls men hann i alla fall med en liten dans hihi!

seg som fan idag och känner mig inte riktigt frisk så det blir väldigt lugnt idag.

Kommentarer
Postat av: NAVAS

Haha ja just det "west-side"-tröjor va de ja =D coolingar! roligt att blicka tillbaks.. :)

2009-03-03 @ 13:06:19
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback