saturday night, ooh what a night

ikväll är det fest igen! tror bestämt att det är fjärde gången på tre veckor, haha.. här gäller det att passa på när tillfälle ges. men det gillar vi! ska snart iväg bort till lina där hon har sina kömpisar hos sig. ska bli nice att träffa petra igen, det var ju ett tag sedan tyvärr. blir väl förferre hos lina kvällen lång och sedan klackarna i taket på nöjesfabriken.

har inte fått mycket gjort idag inte.. lite fika och lite annat pyssel har det dock blivit. låtsades att jag var rik och köpte lunch på pressbyrån, ciabatta med salami & brie. men det var jaevligt gött!

kvällens outfit får ni icke någon bild på denna gång tyvärr. men jag har mina svarta trasiga jeans från ginatricot (äääälskar dom!). sen har jag svarta spetsleggings från veromoda, vitt linne från ginatricot och över det en likadan topp som jag hade på mig förra helgen fast i hallonrött. armband och hoops till det. skor? hmm, det blir nog ljusbruna kilklackar från hm som jag blivit lite kär i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback