technical error - igen

skulle koppla upp mitt internet som vanligt imorse och märkte då att jag inte fixade det. hände absolut ingenting alltså.. fick panik som vanligt och trodde att det var mitt åbäke till dator som sabbat bredbandet. nu är det dock fixat efter ett samtal till tele2-supporten! men jag blir så trött.. det här mobila bredbandet är det sämsta någonsin!

måste VERKLIGEN ta tag i min dator nu alltså.. måste installera mitt extra RAM-minne igen (har dock bokat tid hos dator-butiken på frödingshöjd för det, så någonvart har jag allt kommit hehe!). sen måste jag lägga in windows xp igen för det är helt cp nu sedan den var på reparation hos HP i julas..

kan man ha mer otur än mig eller? jag tror inte det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback