tentafirande 15/3 - '09

gårdagen var helt galen! började firandet vid sex-tiden hemma hos lina tillsammans med henne & camilla. snackade massa skit, lekte med lowis och kikade lite på melodifestivalen. av någon anledning bestämde jag mig för att film tv:n när E.M.D körde, zoomade in på danny hela tiden haha.

drog vidare till jakthornsgatan vid halv tio-tiden. möttes av SJUKT mycket folk i en lägenhet inte mycket större än min. nåja, lite större var den nog.. men ändå! galet mycket folk.. träffade lite folk från nollningen som det var kul att se igen! kära återseenden. satt mest och tjatade med lite olika folk hela kvällen. kul det! skällde ut richard också för att han spelade dålig musik, haha det är jag i ett nötskal det!

lina skadade sig stackaren, på en glasflaska. snacka om otur liksom!

drog efter många om och men ner till nöjes med lite nytt folk. tappade bort mina brudar på vägen tyvärr.. var väl på nöjes till lite innan stängning. kul det! hängde mest på stora dansgolvet.

tog bussen hemåt lite efter två. lyckades även denna gång få mig en sittplats, var så jaevla nöjd haha! en riktigt bedrift kan man kalla det för hehe.. jaevlit soft att sitta ner hela resan hem. vardagslyx var det ja! (R, klart jag tar med detta i bloggen, höhö!)

vet inte riktigt när jag var hemma men så sent var det inte i alla fall.. somnade inte förrän klockan var närmare fem vilket kändes när man vaknade kan jag säga hehe. har legat i sängen hela dagen, bokstavligt talat. men det är gött det på en söndag! tog mig ur sängen vid sex ungefär. sedan dess har jag käkat så himla mycket mat, skithungrig! suttit lite på msn och sms:at med lite trevliga människor. sitter och kikar på söndagsfilmen på trean nu, soft!

bilder från kvällen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback