tentan är skriven

kom hem från staden för en liten stund sedan. var med tjejerna och handlade lite dricka & annat smått och gott inför tjejkvällen ikväll.

tentan är skriven nu i alla fall. det var lättare än jag trodde kan jag säga. inga konstigheter egentligen, så jag kunde svara på allt. kan dock ha förlorat 3-4 poäng på någon uppgift som jag inte var säker på. är nöjd i alla fall.. godkänd blir jag nog ganska säkert. får jag VG så tänker jag aldrig mer tvivla på min egen förmåga.. mitt i tentan så kommer en tentavakt fram och säger att fråga nummer 5 (aka frågan som jag var osäkrast på) har utgått. kollar åt sidan på lina som ser lika glad ut som jag haha.. där hade man flyt alltså!

jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skoj med tjejkväll! Hoppas ni får askul!

2009-03-12 @ 16:20:37
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback