tisdag i karlstad

började denna dag med att försova mig, joo jag tackar jag. smidigt värre. där är resultatet av att jag låg och vred mig till klockan halv tre inatt.. MÅSTE vända tillbaka dygnet nu alltså. detta går inte alls.

var i skolan hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen och jobbade med grupparbetet. fick mycket gjort idag så jag är nöjd! käkade lunch i skolan idag också, det var ett tag sedan det.

nu har jag precis kommit hem från att ha varit och handlat på coop med camilla. det är så himla kul när allt hemma tar slut precis samtidigt.. ajaa, nu är det handlat i alla fall.

imorgon blir det skolan igen större delen av dagen. sen åker jag hem till åmål på eftermiddagen. ska bli skönt att komma hem lite! blir dock ingen större tid jag stannar där, är tillbaka i karlstad på fredag eftermiddag. har lite ärenden att göra + ska träffa la familia igen. det var ett tag sedan! mamma & pappa är hundvakt åt farbrors lilla hund tiger också, ska bli så mysigt att träffa honom! hihi!

resten av dagen ska jag först träna, sedan packa och sedan plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback