tisdag i karlstad - forts.

japp, idag har jag pluggat en massa igen. vilken överraskning liksom. kom upp riktigt sent idag dock så hann inte köra igång så himla tidigt.. imorgon ska jag dock vara uppe halv nio och köra igång direkt efter frukosten. hoppas kan man ju alltid göra liksom.. just nu känner jag mest att det får bära eller brista. tänker satsa på att bli godkänd, nöjer mig faktiskt om det är precis på gränsen haha. whatever.. blir det omtenta får jag snällt ta det i så fall. vet ju ändå vad som kommer med på den såå.

annars går livet vidare. pluggar asset av mig och lär får göra det nästa vecka också då vi har grupparbete + flervalstestet kvar. så är livet för lilla mig just nu.. annars blir det mycket tid på msn. har även fått en liten crush i youtube, finns sjukt mycket kul där ju haha. lättroad? jaa för faan. lyssnar en himla massa på den HÄR låten också, borde jag inte göra. menmen, coulda woulda shoulda.

när tentan är över på torsdag blir det fest för kung och fosterland samma kväll, thank god! sedan blir det även lite partyparty på lördag också. ska faan göra ett riktigt glädjeskutt när jag skrivit klart tentan alltså! LÄNGTAR SÅ!


Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Jätte fin blogg :)

Haft en bra dag ?

Kram

2009-03-11 @ 12:07:58
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: IDA

Åh tack! Vad snällt. Ska kolla där nästa gång



Kramis

2009-03-11 @ 14:18:50
URL: http://vivalaida.blogg.se/
Postat av: M

tack tack, taggad inför imorron? ^^,

2009-03-11 @ 14:42:58
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback