torsdag i åmål

en vecka sedan tentan är det idag. gött som fan kan man ju säga hehe!

är i alla fall i åmål nu. tog ett tidigare tåg hem igår så då blev jag en hundralapp fattigare.. men jag hade ingen lust att gå hemma i lägenheten och inte göra ett piss så jag åkte hem istället. gårdagen spenderades med familjen och hann även med en liten prommis med tiger. snällare hund får man leta efter alltså!

gick inte och la mig förrän ruskigt sent så idag är jag sliten. blev väckt av tiger som ville gosa klockan kvart över åtta imorse också haha! nu kanske jag har vänt på dygnet hoppas jag.

har precis hjälpt lina med designen på hennes blogg och nu sitter jag och försöker tycka om "hope & glory", vilket går sådär. har fått igång spotify på denna datorn nu också, najs det!

resten av dagen blir det inte många växlar. ska väl hinna plugga lite hoppas jag. annars blir det inte möe grejer alls idag. är på dåligt humör känner jag.. faaan.. men jag vet ju varför.. * suck *

Kommentarer
Postat av: camilla

vaa har hon för blogg?:)

2009-03-19 @ 12:48:31
Postat av: Linda

aaa d vill ja oxå vet :) Va har hon för blogg?

2009-03-19 @ 18:17:59
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback